News

Svešas jomas eksperti

Tagad, kad visas ierastās metodes iziešanai no krīzes un uzņēmumu efektivitātes palielināšanai ir izsmeltas, tirgus neaug, iespējamās izmaksas ir nogrieztas un iemītās taciņas izstaigātas, jāmeklē radikālāki risinājumi. Viens no variantiem – meklēt vadītājus no citām nozarēm, kuriem ir pieredze līdzīgās situācijās, taču viņi var palūkoties uz uzņēmumā notiekošo no malas un ienest jaunas idejas. Labā ziņa ir tā, ka šāda uzdrīkstēšanās no uzņēmumu puses patiešām strādā, atmaksājas; nereti no citām jomām var iegūt īstas zvaigznes – caurmērā, ja cilvēks ir atrisinājis problēmu divās trīs industrijās, visticamāk, tiks galā arī ar ceturto, jo prot savilkt paralēles un projicēt savu pieredzi citā jomā.

Forbes 2013. gada maijs

AMROP GLOBAL OFFICES